Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

Organizace u vás doma v Brně

 

Službu „Organizaci u vás doma“ nabízíme všem klientům ČR, kteří žijí na území města Brna.

 

Platba

 

Platba probíhá po skončení organizace převodem na účet.

 

Vrácení peněz

 

První konzultace u vás doma slouží mimo jiné i k tomu, abyste zjistili, zda je pro vás organizace to pravé. Pokud si organizaci v průběhu této konzultace rozmyslíte, nic neplatíte. Pokud byste si organizaci rozmysleli během samotné organizace a nevyčerpali celý balíček, budeme vám účtovat jen jednotlivé hodiny, které jsme u vás strávily podle platného tarifu, který  jste si na začátku zvolili.

 

Zrušení schůzky

 

Pokud musíte z jakéhokoliv důvodu zrušit domluvenou schůzku, informujte nás nejlépe 24 hodin předem e-mailem nebo po telefonu. Pokud nám nedáte vědět, že schůzku potřebujete zrušit a my dorazíme již na místo vašeho bydliště, účtujeme si 500 Kč za cestu a rezervaci termínu.

 

 

 

Virtuální organizace

 

Službu virtuální organizace nabízíme všem klientům na území ČR.

 

Platba

 

Platba probíhá předem převodem na účet.

 

Vrácení peněz a rušení virtuální organizace

 

Před samotnou virtuální organizací posíláme informace o průběhu celé virtuální organizace, včetně úvodního dotazníku. Pokud byste po obdržení dotazníku zjistili, že virtuální organizace není pro vás, vrátíme vám celou částku.

 

Pokud vám odešleme již celý návrh řešení virtuální organizace, není již vrácení peněz možné.

 

Jak dlouho probíhá Virtuální organizace

 

Zavazujeme se, že naše služby Virtuální organizace poskytneme v co nejkratším termínu. V případě dodaní všech podkladů z vaší strany zašleme návrh řešení do 10 pracovních dní od odeslání platby na účet.

 

Po odeslání návrhu řešení má klient k dispozici 5 e-mailů k doladění finálního řešení a zodpovězení dotazů. Čerpání následujících 5 e-mailů je možné po dobu 4 měsíců od připsání platby na účet. Po této lhůtě nevyčerpané e-maily propadají.