Organizace domova

Připomíná váš současný domov bojiště, kde vládne chaos a nepořádek?

  • Vysype se na vás koření pokaždé, když jej potřebujete použít?
  • Musíte vyskládat polovinu kuchyně vždy, když potřebujete formu na bábovku?
  • Je vaše koupelna plná věcí, o kterých ani netušíte, k čemu vlastně slouží, natož jaké je jejich datum spotřeby?
  • Už jste svoji kuchyni i ložnici stokrát přerovnali, ale stejně vždy sklouznete do starých kolejí nepořádku?
  • Chtěli byste konečně najít systém, který funguje?

Zažíváte pocity frustrace a neschopnosti z toho, že nedokážete jednoduše uklidit? Máte pocit, že se s nepořádkem u vás doma stejně nedá nic dělat? Možná vás už mockrát napadlo, že byste v oblasti organizace a úklidu ocenili radu i pomoc, ale stydíte se někomu svěřit.

Víme, jaké to je a právě proto za nepořádek nikoho nesoudíme, ale nabízíme pomoc. Pokud už máte dost věčného chaosu ve vašem domově, rády vám pomůžeme se jej konečně zbavit. S porozuměním a citem vám krok za krokem ukážeme cestu k domovu, který budete milovat. 

Z naší nabídky organizace domova si můžete vybrat tu, která nejvíce vyhovuje vašim aktuálním potřebám a požadavkům.

Virtuální organizace


 

Je virtuální organizace to pravé pro vás?

Virtuální organizace je ideální pro všechny, kteří s organizací domova potřebují pomoci, ale zároveň si vše rádi udělají sami a ve svém vlastním tempu bez pomoci někoho dalšího. Ve virtuální organizaci vám pomůžeme najít to nejlepší organizační řešení pro jednu konkrétní místnost vašeho domova či její část.

Může jít například o:

  • nefunkčně uspořádanou kuchyňskou linku či spížku
  • přetékající šatní skříň
  • pracovní stůl, na kterém není téměř k hnutí
  • malou koupelnu, která musí plnit spoustu různých funkcí
  • dětský pokoj plný hraček i pytlů dětského oblečení
  • technickou místnost, garáž či sklad zanesené nejrůznějším harampádím
  • předsíň, ve které stále zakopáváte o něčí boty a svršky
  • ložnici, ve které rozhodně není radost usínat

Jak probíhá virtuální organizace?

  1. V klidu a z pohodlí vašeho domova nám pošlete e-mail nebo jednoduše vyplníte kontaktní formulář na konci této stránky, ve kterém popíšete svůj problém.
  2. K e-mailu přiložíte také fotografie současného stavu dané místnosti či oblasti. Fotografie jsou v tomto případě velmi důležité, protože právě na jejich základě můžeme navrhnout to nejlepší řešení šité na míru právě vám.
  3. Na základě těchto zaslaných informací vám pošleme krátký dotazník, díky kterému budeme moci sestavit to nejlepší možné řešení pro váš současný domov a životní styl. Spolu s dotazníkem vám pošleme také podklady k platbě.
  4. Po zaslání vyplněného dotazníku a přijetí platby na náš účet, vám do sedmi pracovních dnů pošleme detailně rozpracované možné řešení v rozsahu cca 2x A4, které bude obsahovat jak text, tak i ilustrační fotografie, které vám poslouží jako inspirace.
  5. Naší snahou není zahltit vaši e-mailovou schránku co největším množstvím zpráv. I z toho důvodu si na zpracování hlavního e-mailu bereme celý týden, abychom váš problém mohly dostatečně rozpracovat a navrhnout co nejpodrobnější možné řešení.
  6. Po zaslání vypracovaného řešení máte ale k dispozici ještě 5 e-mailů, které můžete využít k tomu, abychom doladily řešení k vaší plné spokojenosti.

 

 

Osobní konzultace

Líbí se vám možnost virtuální organizace, ale rádi byste se o organizaci vašeho domova poradili i osobně? Právě pro vás je tu nabídka naší osobní konzultace.

Je osobní konzultace to pravé pro vás?

Osobní konzultace je vhodná pro všechny, kdo se rozhodnou využít virtuální organizace, ale zároveň chtějí celkové řešení a jeho detaily probrat osobně a doladit tak detaily organizace dané místnosti přímo na místě.

Jak probíhá osobní konzultace?

  1. Osobní konzultace zahrnuje celkovou virtuální organizaci.
  2. Ve smluveném datu vás navštívíme přímo u vás doma a celé řešení s vámi projdeme krok za krokem. Zpracované řešení vám předáme jak ve fyzické, tak digitální podobě.
  3. Samotnou organizaci dané místnosti si pak opět můžete udělat v klidu a soukromí vašeho domova.
  4. Po 14 dnech od naší osobní návštěvy máte k dispozici 30 minutovou telefonickou konzultaci, ve které společně zhodnotíme výsledné řešení a dořešíme případné nedostatky.

Možnost osobní konzultace nabízíme v současné době pouze pro oblast Brno a blízké okolí. 

 

Osobní organizace

Toužíte svůj problém s chaosem a nepořádkem u vás doma vyřešit rychle a efektivně a nechcete na to být sami? Pak využijte naší nabídky osobní organizace.

Je osobní organizace to pravé pro vás? 

Osobní organizaci určitě využijte v případě, že:

  • potřebujete rychlé a efektivní řešení organizace
  • víte o sobě, že máte problém dotahovat věci do konce
  • chcete pomoci s organizací věcí před stěhováním či po něm
  • nechcete být na problém chaosu a nepořádku sami

Jak probíhá osobní organizace

  1. Osobní organizace zahrnuje celkovou virtuální organizaci.
  2. Ve smluveném termínu vás navštívíme u vás doma společně s vámi danou místnost vytřídíme, uklidíme a zorganizujeme.
  3. Po 14 dnech od naší osobní návštěvy máte k dispozici 30 minutovou telefonickou konzultaci, ve které společně zhodnotíme výsledné řešení a dořešíme případné nedostatky.

Tři kroky k uklizenému domovu

S citem a porozuměním vás osobně ve třech jednotlivých krocích provedeme celým procesem organizace. Po celou dobu vám budeme pomocí i podporou na cestě k vašemu krásnému domovu. Pomůžeme vám v náročném procesu třídění vašich věcí a pomůžeme vám pro vaše věci najít to nejlepší místo k jejich uložení. To vše ale s úctou a respektem k vašim přáním a potřebám. Konečné slovo máte v případě celé organizace vždy a pouze vy. Naší největší snahou je to, abyste se ve svém domově cítili co nejlépe a uděláme pro to maximum.

Krok 1: Třídění

Jedná se o nejdůležitější část v celém procesu organizace. Společně s vámi projdeme všechny věci v dané místnosti a rozdělíme je do následujících kategorií: ponechat, do jiné místnosti, prodat či poslat dál, vyhodit.

Krok 2: Úklid

Před tím, než vaše věci znovu uložíme, vytřeme a vyčistíme všechny skříňky a poličky, aby byly krásně čisté a svěží.

Krok 3: Organizace

Vašim věcem najdeme jejich nové místo tak, aby konečné řešení bylo funkční, aby odpovídalo vašim návykům i životnímu stylu a zároveň tak, aby bylo krásné i po estetické stránce.

Možnost osobní konzultace nabízíme v současné době pouze pro oblast Brno a blízké okolí. 

Co vám přinesou všechny naše jmenované služby?

  • Úlevu. Díky navrženému řešení získáte konečně odpovědi na palčivé otázky KAM, JAK a PROČ.
  • Systém. Všechny vaše věci  budou mít konečně své místo a vy je tak nebudete muset už nikdy složitě hledat.
  • Sebevědomí. Díky uklizenému prostoru se budete cítit lépe a už se nebudete stydět před svými hosty ani sama před sebou.
  • Čas. Díky uklizenému domovu ušetříte spoustu času, který jste až doteď trávili neustálým hledáním a přerovnáváním.
  • Peníze. Díky navrženému řešení ušetříte peníze za nefunkční úložné systémy či nepraktické doplňky.

Odhoďte zažité předsudky, že na tom, jak vypadá váš domov vůbec nezáleží a udělejte první krok k tomu, abyste si vytvořili domov, který budete opravdu milovat. 

 

Máte zájem o naše služby? Nebo si nejste jistí, která služba by byla pro vás ta pravá? Napište nám, rády vám pomůžeme.